jenniferolofsson

Alla inlägg under mars 2013

Av jennifer olofsson - 29 mars 2013 15:30

Glad Påsk!


Har egentligen ingen aning om när man ska säga glad påsk

men jag passar på att göre det nu iaf! ;)


 

Av jennifer olofsson - 28 mars 2013 14:32

Äntligen har jag påsklov! Har planerat upp lite hitils 

  • Imorgon far jag med familjen till Sunnansjö där Åsas föräldrar bor och där ska vi åka massa skoter och ha trevligt! ♥
  • Nån dag nästa vecka ska Hanna ♥ komma till mig,kanskkkeee
  • Nästa helg ska vi till mormor och morfars stuga och åka skoteeeer ♥

    Ungefär så kommer det att se ut!

 

Min syster är snygggg

Av jennifer olofsson - 27 mars 2013 17:05

Jag hade tänkt att lägga upp videon med svar från frågestunden men mitt internet hos mamma är jättesegt så det går inte så ni får vänta tills nästa vecka!


Ikväll har jag träning men jag ska bara kolla på för jag har en infektion eller inflammation(kom inte ihåg:p) i hälen så jag ska inte träna den här veckan eller nästa. 

     

Av jennifer olofsson - 21 mars 2013 18:46

Jag har inte haft någon blogglust sen jag kom hem så därför har ni inte haft några inlägg att läsa!

Har inte så mycket att skriva nu heller.

 

Old.

Av jennifer olofsson - 15 mars 2013 17:30

Tjena! nu sitter jag säkert redan på bussen till Sundsvall med handbolls laget! Vi kommer hem på söndag eftermiddag.På lördag spelar vi tre matcher och på södag vet jag inte.Första matchen på lördag är 07.00 så det blir lite drygt att stiga upp vid 5 nångång..

 

Av jennifer olofsson - 12 mars 2013 16:25

IKväll är det match igen,men den här gången är det ju slutspel!Modo-Färjestad kl 19.00 som jag självklart inte får missa!


Idag på skolade hade vi bad..tråkigaste som finns..

och nu gör jag inte så mycket,kollar på lite bloggar och chattar med Mattias,den snygge.. <--- Han bad mig skriva så...VARSÅGOD..











 

Av jennifer olofsson - 9 mars 2013 15:04

Idag fyller min älskade pappa år.


Du är världens bästa,

älskar dig

             

   


Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bor i Nordmaling! Mina intressen är fota,teckna,fotboll,handboll,musik,skoter
och mycket mer!Jag fotar med Canon eos 1100D.Hoppas ni gillar min blogg och vill titta in fler gånger!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards