jenniferolofsson

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

hemma!

Av jennifer olofsson - 26 januari 2013 17:57

Hemma nu efter en awesome dag och natt hos Hanna! Vi var ute,spelade spel,åt tacos och tårta,sparkade spark till gårdsbutiken,åt hamburgare och maränger,såg på gladiatorerna och hade allmänt kul!


IKväll ska jag se på film med Johanna och har laddat upp med godis!


Imorgon far jag och Johanna till backen och hon ska lära mig att åka snowboard! Så far ni dit och ser någon knasig person som rullar ner för backen så är det nog jag! Önska mig lycka till,eller nått..

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer olofsson - 4 januari 2014 00:04

Idag tog vi farväl av världens bästa farmor. Hoppas du har det bra där du är nu. Du är saknad och älskad av oss alla. Vila i frid. ♥           ...

Av jennifer olofsson - 2 januari 2014 15:36

                                          nyår                   ...

Av jennifer olofsson - 19 december 2013 22:01


Kolla in denna grymma tjejens blogg --> http://idasor.blogg.se/     ...

Av jennifer olofsson - 28 november 2013 15:54

             

Av jennifer olofsson - 24 november 2013 14:38

     

Ovido - Quiz & Flashcards