jenniferolofsson

Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer olofsson - 28 februari 2013 15:53

Var hemma från skolan idag för jag kände mig inte så pigg,hade ont i magen och sen har jag varit förkyld hela veckan så det var nog bra att jag var hemma! 

 

Av jennifer olofsson - 25 februari 2013 14:07

I fredags sov jag hos olivia och for hem på lördamorgon,for till mormor och morfar ganska direkt efter men först gick jag och köpte ett par byxor på stan!:)


Morfar fyllde 70år så vi for på en resturang vid 5/6 tiden och sedan hem och kolla på Melodifestivalen,öppna paket och sen gick jag,Christoffer och mina små kusiner Alexander och Thea ut!

Med olivia

 

Nya byxor!


     

Sitter och äter 

   

Av jennifer olofsson - 21 februari 2013 16:13

          Ska tapetsera på mitt rum nästa vecka så jag måste få ut alla saker ikväll för i helgen är jag borta!

Har bara lite saker kvar på skrivbordet och sminkbordet annars är jag 

så gott som klar!

HAR SETT KLART PÅ OTH NU OCH JAG DÖÖR VAD BRA DET ÄR!  

Har dock missat dom tre första säsongerna så jag har ju lite att se ändå,men jag ska nog se om hela oth när jag ända 

håller på:p

Rekommenderar One tree hill stort till dom som gillar spänning,kärlek och så klart finns det ju lite

humor i den också;)

       

Av jennifer olofsson - 18 februari 2013 11:21

Idag är jag ledig för det är studiedag! :)


Min dag:

 

  • Packa upp ur väskorna+städa
  • Se på oth
  • Se på pll
  • Planera lite inför helgen
  • Träning!


 

Glöm inte att ställa frågor i frågestunden

Av jennifer olofsson - 17 februari 2013 13:25

Det här kan ju ha varit typ världens godaste tuggummi!

 

Av jennifer olofsson - 17 februari 2013 09:17

Rubriken får tala!


Inga frågor är för dumma! 

                                                         Den som frågar mest får en länkning!

 Svarar på frågorna i en video!

 

Av jennifer olofsson - 16 februari 2013 08:33

Igår när mormor och morfar va här så gjorde vi typ inget annat än åt,hehe-hamburgare och strips,krämbullar,semlor och massa godis!


Idag ska jag vara med Olivia och hjälpa henne med en sak och sen vet jag inte vad vi mer ska göra.

Ska titta på pll nu,hejdå!

                                           Bilderna på semlorna var typ lite suddiga men det var dåligt ljus.

     

Av jennifer olofsson - 15 februari 2013 13:51

Igår va jag med Olivia och vi snackade en massa ,satt vid datorn och åt godis! Idag ska jag bara vara hemma för mormor och morfar är här! 

                                                                 jag och olivia


   

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bor i Nordmaling! Mina intressen är fota,teckna,fotboll,handboll,musik,skoter
och mycket mer!Jag fotar med Canon eos 1100D.Hoppas ni gillar min blogg och vill titta in fler gånger!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards