jenniferolofsson

Alla inlägg den 8 april 2013

Av jennifer olofsson - 8 april 2013 15:50

Fredag (förra) :For till Sunnansjö.

                                 

Lördag:Åkte en massa skoter!

 

Söndag: Grattade Daniel och Magnus som fyllde år och for sedan direkt till farmor och farfar.

Måndag:Åkte skoter.

Tisdag: Åkte lite skoter och sedan for vi hem.

Onsdag:For till Julia,såg på film,åt en massa godis  och pratade,tog tåget hem på kvällen.

Torsdag:Låg hemma i sängen och såg på oth.

Fredag: ^ sen vid 10 tog jag,mamma och christoffer tåget in till Umeå där mormor och morfar hämtade upp oss och for vidare till Vännäs.

Lördag: For till Maltjälen där mormor och morfars stuga ligger och körde skoter nästan hela dagen,pimplade,grillade och for till Vännäs igen där mormor och morfar bor.

Söndag :Såg på oth och sedan efter maten åkte vi hem.


Gjorde det här inlägget lite snabbt för jag har lite brottom,har träning ikväll men såhär har mitt lov sätt ut!


Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bor i Nordmaling! Mina intressen är fota,teckna,fotboll,handboll,musik,skoter
och mycket mer!Jag fotar med Canon eos 1100D.Hoppas ni gillar min blogg och vill titta in fler gånger!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards