jenniferolofsson

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av jennifer olofsson - 13 maj 2013 16:40

haha märkte nu att den oranga duschkrämen inte va de utan shampo och balsam!:]

 

Av jennifer olofsson - 13 maj 2013 15:44

fick tre duschkrämer av farmor, eller vad det nu heter..:]]

Den röda luktar jordgubb,fast jag tycker det luktar som mormorsaft!Kanske är samma sak,haha..

Den oranga luktar vanilj

Den gula luktar päron! Tycker att den luktar som äppelsaft också! Haha..

Alla lukat iaf jättegott!

       

den röda är halv full för jag och min kusin,madde,delade på den.


Av jennifer olofsson - 13 maj 2013 13:41

For som sagt till mormor och morfar i lördags och sov över till på söndag.Vi gjorde typ ingenting,såg på hockey när Sverige vann ,va typ det ända speciella vi gjorde:] På söndan så for vi hem ganska tidigt för vi skulle städa farmors hus för hon hade önskat sig det i present när hon fyllde år! Så vi städade hennes hus och sen for vi på blåa och åt där!

Tog inte med mig kameran så jag har inga bilder.

 

Ovido - Quiz & Flashcards