jenniferolofsson

Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer olofsson - 12 februari 2013 16:02

har varit sämst på blogga dom här senaste dagarna,javet men ska försöka att bli bättre. Har bara inte haft nånting och skriva om.

Ikväll är det hockeymatch. MODO-Växjö Lakers kl 19.00 och det står att det ska vara på cmore live 

 

craaaazyy

 

Av jennifer olofsson - 5 februari 2013 17:45

Har ni sett att Grönalund har fått en ny attraktion?:) Men dom kunde ju iaf ha tagit bort en sämre attraktion  än  Extreme som var en av dom bästa! Men den verkar fett läskig men ändå awesome för tänk om en av linerna som håller upp gungan går av?!?! :O

 

Bilden är från google

Av jennifer olofsson - 4 februari 2013 14:26

       

Av jennifer olofsson - 3 februari 2013 10:50

Har precis vaknat och funderar att se på en film eller nån serie!

Melodifestivalen igår kunde ha varit bättre. Fanns inga  bra låtar,förutom David då men han var bättre förra året.


 


Av jennifer olofsson - 2 februari 2013 17:50

Har varit i Robertsfors hela dagen och sett på när min lillebror spelat handboll!

Dom förlorade alla förutom en,då det vart lika,typ. Dom spelade 4 matcher,

Imorse steg jag upp typ halv 7 för vi var tvungen att gå till bussen 10 över 7.. så är lite trött nu,


IKväll är det Melodifestivalen,vet inte riktigt vilken kanal den är på men har för mig at den börjar kl 8 iaf.



Gick inte att ladda upp någon bild?!?!?!??!

Av jennifer olofsson - 1 februari 2013 19:08

Äntligen helg,har inte så mycket och göra men som tur är så räddar musik och godis mig!


Är hos mamma nu,for hit tidigare idag.


Kanske blir att se på nån film senare!

Ska sminka mormor nu:] hejs

 

Känner att jag ligger väldigt snyggt!.


Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bor i Nordmaling! Mina intressen är fota,teckna,fotboll,handboll,musik,skoter
och mycket mer!Jag fotar med Canon eos 1100D.Hoppas ni gillar min blogg och vill titta in fler gånger!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards