jenniferolofsson

Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer olofsson - 9 maj 2013 17:21

bakade en kladdkaka och tog sen ett skönt bubbelbad!

 

Av jennifer olofsson - 8 maj 2013 23:13

Far till Hanna på fredag ist för imorgon!

 

min finaste hanna<3

Av jennifer olofsson - 8 maj 2013 15:46

Fråga mig nånting nuråå!

http://ask.fm/jenniferolofsson

Av jennifer olofsson - 8 maj 2013 14:24

Den här dagen har gått jätte fort och nu är det ju jätte skönt eftersom att vi har lång helg!

Ska iaf fara till Hanna imorgon,saknar henne ju!<3

Ska typ sova där till fredag så det blir bra!

dagens

   

Av jennifer olofsson - 7 maj 2013 20:28

Har haft träning i Hörnsjö och det gick ju allt annat än bra för mig,failade precis hela tiden.

Aja,det va kul ändå!

Nu ska jag träna lite inför engelskaläxan som vi har till imorgon!

Hare bra!

 


Av jennifer olofsson - 6 maj 2013 19:44

jag och christoffer har ju som lite tråkigt ibland,såhär går det då!

Av jennifer olofsson - 6 maj 2013 13:37

       

Av jennifer olofsson - 5 maj 2013 20:38

I veckan går vi bara Mån,tis och ons och sen är vi ledig tor,fre så det är jätte skönt! Har faktiskt en plan men vi får se hur det blir! 

Är förresten hos mamma nu så har inget internet så alla som skickar snap,jag kan inte se dom!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards