jenniferolofsson

Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer olofsson - 3 maj 2013 23:45

     

Av jennifer olofsson - 3 maj 2013 19:54

ikväll ska jag kolla på när sverige spelar och jag kanske ska bada bubbel pool så min kväll kommer nog bli bra!

Åt förresten världens godaste klubba nyss!

Just give me a reason-Pink

       


haha fick göra värsta duck face för att det skulle synas på läpparna..

Av jennifer olofsson - 3 maj 2013 18:56

Tänkte tipsa om en bra youtubekanal. Clara Henry --> http://www.youtube.com/user/tahultsbarn

 


Av jennifer olofsson - 3 maj 2013 18:41

Jag har ju tapetserat om på mitt rum men allt är inte klart än så jag lägger ut  på hela rummet när det är klart men ni får en sneak peak nu!

       

Av jennifer olofsson - 3 maj 2013 16:07

Imorgon ska jag till paradisbadet med hanbollen som avslutning,vi ska också äta på en resturang!

 Bussen går kl 9 så det blir ju ganska tidigt jag måste gå upp så jag ska nog inte göra någon speciellt ikväll!

 

Av jennifer olofsson - 1 maj 2013 12:00

förlåt att jag inte gjorde några inlägg igår men så fort dom kom så for vi på brasan i levar och sen hem och då fotade jag och madde och sen badade,bastade och grillade vi ganska länge och när vi kom in var jag jätte trött och såg på Mean Girls och sen somnade jag. Jag hade iaf en jätte bra valborg och hoppas att ni också hade de!

                                                                           

bakgrunden är väll inte den finaste men jag har inga garderobsdörrar än så..


Ovido - Quiz & Flashcards